Ntie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,
HP DL380 G8 sunucusuna ihtiyacım var.
Kirala senin olsun olursa daha iyi olur ama vadeli de olabilir. (Eğer çok cazip ise gg yada sahibinden get ile de alınabilir.)
Min 64Gb ram olmalı, lütfen tekliflerinizi iletiniz.
Merhaba sadece bu marka modelmi lazım, alternatife açıkmısınız ?