Teşekkürler devamını bekleriz
Gayet doyurucu bir yorum hocam, çok teşekkürler. Peki size bir soru sormak istiyorum, taslak çizim kısmı ne kadar sürüyor. Örneğin ortalama bir web sitesi için çizim yaparken ne kadar zaman harcıyorsunuz?
zaman buldukca paylasacagim genel mantigini en son teknolojilerle biraz da benim aliskanliklarimla anlatacagim.
yapman gereken sey son teknolojilerin son surumlerindeki degisiklikleri takip etmek ve kendi aliskanliklari edinmen.
front endte nodejs kullanarak ufak ufak eklentileri kullanarak ornek kod parcaciklariyla bir seyler atmaya calisacagim oncelikle klasor yapisini ve mantigini nasil oldugunu vs yani calisma ortaminin iskeletini hazirliyorum.