Şöyle bir kafa yapısı var, ben ilk alırsam, bir de çok alırsam üstünüm, geri kalan beni ilgilendirmez, ben güçlüyüm hakkımı savunabiliyorum.
Bu kafa var çoğunda ve ezebildiklerini ezme düşüncesindeler. Bu tür şeyleri aşmak için hoşgörü ve sabır öğretilmeli halka, ama imkansız bence. Küçüklükten gelen bir şey, çocuklarınızı sabırlı, hoşgörülü ve sevgili yetiştirin. En azından gelecek nesiller adaba uysun.
Bu arada Ankara'da iftar çadırı yeri bilen var mı, geçen bir arkadaşımla işimiz çıktı, ev uzaktı, dedik iftar çadırına gidelim, hem bir görmüş oluruz. Bulamadık, aç kaldık.