Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Böyle hayır işleyeceksen hiç işleme daha iyi, öğrencilik zamanlarımda 2012 felan iftar çadırına gidelim dedik, gittik oturduk masaya bekliyoruz iftarı yarım saat kala kuyruk oluştu, dedik bu kuyrukta ne, gidip kuyruktan almanız gerekiyormuş be düşüncesiz mahlukatlar bi hayır işliyorsun tam işe niye milleti kuyruga sokuyorsun bi personel dağıtsın sırayla masalara olsun bitsin, yok halkı illa kuyruğa sokup rezil rüsfa edecek. Kuyruğa baktım saate baktım. Dedim kuyruğu beklersek aç kalırız yemek yiyecek bi yer bulmaya giderken yolda ezan okundu otobüsle belediyenin aracı sandviç su dağıtıyormuş karanlıkta bulup verdiler biz ne olduğunu bile anlamadık, kaldırımda açtık orucu.