Otomotiv müh. oldum tekstilde çalışıyorum ne diplomanın ne okulun hiç bir faydası yok bukadar okuyacagıma şahsen yabancı dile yoğunlaşsaymışım şimdiye farklı konumlarda farklı işlerdeydim ve ticaret ticaret ticaret