Eğer gerçekten mezuniyetten sonra iş getirisi olan bir bölüm değilse üniversite okumak sadece askerlikte faydalı ve buna ek olarak üniversite mezunuyum lafını kullanmak için.

2013 yılından beri turizm bölümünü okuyorum. Bugün olmuş daha bitmemiş, yabancı dil olmadığı içib boşuna okuduğum bir bölüm. Bu sene bitirmeyi düşünüyorum artık... Bitirmemin en güzel yanı ikinci öğretim olduğum için 5 yılda okumaya döktüğüm paranın karşılığında artık bir kağıt parçası verirler.