ortaokulda haylaz bi çocuk oldugumdan meslek lisesine gittim, elektrik bölümü okuyodum vs. lise 3 te kendime bir tane ayakkabı almamla ayakkabı işine girdim, lise 4 oldu devam ayakkabı işine hem okuyorum hem işimi yapıyorum lise bitti üniversiteye 1 ay gittim baktım benlik değil BIRAKTIM bu sene 2 yıllık bitmiş olması gerekiyordu... GİTMEDİĞİM İÇİN BİTMEDİ

VELHASIL : yaşım 19,5 daha 20 ye girmedim... Kendi birikimimle aldığım 2012 model Volkswagen Scirocco arabam var halimden memnunum ne varsa ticarette var bu devirde okunmaz kafasını kullanan simit satsa yolunu bulur hayırlı geceler