Alıntı
Peki sonra ne oldu? Biraz da onları yazsanız biz okuyanlar neyi kaybetti onları görsek
Hocam şuanda liseyi bitirmiş olmam lazımdı 4 yıl okumadım desek 4 yılda internet ortamında öğrendiklerim çok değerli okula gitseydim şuan geldiğim noktanın %10una ulaşamazdım. Ticaret konusunda reel de ve internet ortamında ciddi kazançlarım oldu benim yaşımdaki biri için çok tatmin edici rakamlar paraya ihtiyacım yok ama yinede kazanmak güzeldi. Hali hazırda yazılım ve web işlerinde 4-5 yıllık tecrübe ile baya sağlam işler yapabiliyorum. ilerleyen zamanlarda okul okuyanlardan cok daha ileride olucağım kesin.
Yazıcak bi ton şey var okul ile ilgili ama(sizi boğmak istemedim) kısaca sistem yanlış olduğu sürece faydadan çok zararı oluyor. Ben kendimi okulun beni yetiştireceğinden daha iyi yetirtiriceğine inandığım için okula gitmeyi düşünmüyorum.