Soruyu niye insaflı hale getirmeye çalışıyorsunuz ki mesala ben okudum ama yapmıyorum.
Ayrıca okuyan az okumayan çok değilde herkes rızkını yer rızkında eğitimle alakası yok diye düşünüyorum.
İkinci okuldaki eğitim daha çok teknik bilgi dayalı oluyor bu yönde gidiyor kendi okuduğum bölümlerden biliyorum.
Okul hayatı şunları kattı.
Örneğin tek yaşamayı,sorumluluklarımı bilme ve yerine getirmeyi (yiyorsa yapma çamaşırını kimse hayrına yıkamıyor gibi) Bir mesleğim oldu yüzlerce farkli insan tanıdım her yer herkes birşeyler kattı