WhNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam siteyi zaten ben 500 TL ye yaptım resim, ürün kodu, kategori seçmek çok teferruatlı bi iş değil. 750 TL yi siz bana verin ben kendim ekleyeyim Kusura bakmayın aşırı abartmışsınız.
Hocam piyasayı iyice öldürmek buna denir işte valla alan kişiye hayırlı olsun işte 1-2 dk lık bi iş değil herkes özgür fiyat sunmakta söylemekte veya istemekte tabi ama yani 100tl lik iş ölü yicilik demektir kelimemiz kötü manada kullanılmamış özrümüzü dileriz ama öyle yanı.

Hayırlı olsun kolay gelsin iyi çalışmalar dileriz.


Saygılarımızla
Yerel Teknoloji