Evet liste baya komik. Notepa++, PHPStrom vs de ekleseydiniz listeyi tam olacakmış. Kendi konunuza ilgi çekmek için yaptığın gereksiz bir şov bu açtığınız konu.
Size cevap vermiyeceim onun içi şova devam edin. Madem olağan üstü süper bir yazılımcısınız paylaşın githup linkini, kurduğunuz muhteşem düzeni framework kullanıp kendini yazılımc sanalar da görsün.
Adamlar daha nesne soyutlama bilmiyor, tasarım kalıpları bilmiyor. Kendilerine yazılımcıyım diyor. Ben bile Yazılım Mimarisinde o kadar yol katettim, FW'lerde dahi uzman oldum.
Ama kendime PHP uzmanı diyemiyorum, Mimari konusunu bilmek lazım.
PHP.net 'i baştan sona 100 kere baştan aşağı hatim etmişimdir en az. Her sıkılınca hatim ederim.
PHP'de OOP konusunda bilmediğim özellik yok.
Ama yapı kurmak önemli, bir yazılımcı php'yi efektif olarak kullanamıyorsa, temiz yazamıyorsa Mimari oluşturamıyorsa nasıl kendisine yazılımcıyım diyor

Delirmemek elde değil
70 dili efektif kullanıyorum, kendime yazılımcı demiyorum
https://www.r10.net/ilan-panosu/1663...-kodlanir.html
70 dil mi? Enterasan umarım curl,Bootstrap,RESTful API gibi şeyleri dil olarka saymıyorsundur