Arkadaşlar günaydın, daha önce buzzy temasını kullanmış, hakkında bilgisi olan, sağdan soldan iyi kötü yorum duyan veya inceleyip yorum yapabilir misiniz veya bu temaya eş değer daha iyidir diye öneride bulunabilir misiniz?