duecarrier adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Temmuz ilk haftası olacağım burun estetiği ameliyatı doktor olarak, Yrd.Doç.Dr. Tunis Özdoğanoğlu'nu tercih ettim arkadaşım oldu diye ve araştırdım adamı baya. Siz de araştırın istiyorsanız, benim ameliyat için 5bin istedi.
teşekkürler doktor beyi araştıracağım

mechulsun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 kez burun ameliyatı oldum, ilki et ve kırıklıkları düzeltmek icindi. o ameliyat iyiydi ama estetik görüntüyü mafetti. Daha sonra cok iyi uzman bulup, Prof.Dr.Selçuk İnanlı'ya oldum, 2 sene oldu. Memnunum.
ne kadar ücret ödediniz hangi şehir hocam ?