2 kez burun ameliyatı oldum, ilki et ve kırıklıkları düzeltmek icindi. o ameliyat iyiydi ama estetik görüntüyü mafetti. Daha sonra cok iyi uzman bulup, Prof.Dr.Selçuk İnanlı'ya oldum, 2 sene oldu. Memnunum.