21 haziran da malzeme parasına (1500 tl) olacağım ameliyat, geçen sene burnum kırılmıştı estetikten ziyade kırık oldum ikisinde de tampon falan koyuyorlar ilk 30 saat ağrılı geçiyor sonrası rahat ve doktor çok önemşi bazı doktorlar yüzünü balon yapar bazıları öyle bir yaparki ameliyattan sonra halı saha maçına gidersin