Hergün forumda bile konusu açılmıyor mu, beleşçi leri ifşa edelim, refcileri şöyle yapalım böyle yapalım vs, aynısı işte bizim milletin çoğu beleş mezar bulsa içine yatar maalesef durum böyle .