Kardeşim forumda nasıl yardım isteyeceğini henüz çözememişsin.
Çok genel soru sormuşsun.
Konu özel olabilir ama konsolosluk ile ilgili ne gibi bir sorun olduğunu sorman lazım.
Kimse konsolosluk çalışanı değilse konsoloslukla ilgili herşeyi bilemez ve doğal olarak sana yanıt bile yazmaz.
Oysa sen konsolosluktaki işinin ne olduğunu söyleyip açıklayarak yardım istersen daha önce bu konuda deneyimi olanlar tecrübelerini anlatabilirler.
Haklısınız hocam

Genel olarak sorum; Almanya Berlin'de iş kurmak istiyorum ancak işlemleri burdan veya oraya giderek yapmam arasındaki farkları zorlukları kolaylıkları sormak istiyorum. Daha önce 2 kere gittim düzenini yaşamını öğrenmek açısından ve çok memnun kaldım. Ancak bu iş kurma mevzularında bazı püf noktalar oluyor hayat kurtarıcı şeyler bu konuda bilgisi olan varsa ve yardımı olursa çok memnun kalacağım.
Aslına bakarsanız Türkiyeden çok orada akrabam var ama bu şekilde bir soru sorduğumda bile düzenimden ve zorluklarından bahsedip kafa şişirmekten öteye gitmiyorlar bu yüzden ne yaparsam kendi başıma yapmak istiyorum ve günümün çoğu bu forumda geçtiği için buradan yardım istedim