KSyapim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuyu güncellemek için yazıyorum kimse yok mu acaba yardım edebilecek ?
Kardeşim forumda nasıl yardım isteyeceğini henüz çözememişsin.
Çok genel soru sormuşsun.
Konu özel olabilir ama konsolosluk ile ilgili ne gibi bir sorun olduğunu sorman lazım.
Kimse konsolosluk çalışanı değilse konsoloslukla ilgili herşeyi bilemez ve doğal olarak sana yanıt bile yazmaz.
Oysa sen konsolosluktaki işinin ne olduğunu söyleyip açıklayarak yardım istersen daha önce bu konuda deneyimi olanlar tecrübelerini anlatabilirler.