Konu
Bu Maili Görünce Yüzde Oluşan Tebessüm :)
26-05-2018, 11:05:29
#2
giray
Hiç yaşayamadım , nasıl bir duygu nasıl birşey hala yaşayamadım
O kadar uğraşıyorum ediyorum kendim hiç alamıyorum. Ama inadım alacağım birgün bende böyle bakacam. Tebrikler hayırlı olsun.