güzel domainler var ellerinize sağlık eskiden olsa alırdım ama malum dolar yüksek olunca herşeyi etkiledi
Teşekkür ederim evet dolar aşırı yükselişte ve bu da bizi çok ciddi etkiledi düşük olsaydı inanın hepsini alıp bekletirdim bir köşede bir zaman sonra birini satsam hepsinin parası çıkar diğerleri kar kalırdı

nasip diyelim arkadaşlar alsın diye paylaştım , ayrıca çok ozel 3 jenerik domain buldum onları paylasmadım kendim alıcam

Hocam gerçekten güzel domainler. Tebrik ediyorum sizi alan arkadaşlara hayırlı olsun diliyorum.
Teşekkür ederim düşünceniz için umarım gerçekten tutacak domainler alan arkadaşlar iyi bir yönetimle işini oluşturabilir

Yarin bakalim kac tanesi alinmis, yoruma gerek yok hocam cogu kisi laf olsun diye yorum atiyor mesaj kasiyor. Gercekten basarili mi adresleriniz yarin bakmak lazim whoisten kac tanesi alinmis oradan basari yuzdesi gelir.
Aynen haklısın hocam yarın sorgulayıp liste halinde atarım müsait olduğumda