Selamlar, daha önce müşterilerimin ticket atabileceği, anlık revize verebileceği, bana ödediklerini, borçlu oldukları tutarları, fatura alabilecekleri, hatta işlerinin tamamlanma durumlarını saat % cinsinden görebildikleri, yetmezmiş gibi bir de teslim edilen ve onaylanan işlerini 12 aylık süre boyunca kesintisiz erişebilecekleri CRM kullanmıştım. Tek tek kullanıcılar ekledim, eğitimini verip (adeta) kullanımını anlattım ve bana ihtiyaçları kalmasın, online yürüsün herşey diye çaba sarfettim. Sonuç hüsran oldu, başarabilirseniz ne mutlu hocam