Merhaba, ben grafikerim biliyorsunuz ki bir çok çalışma müşteriye teslim edildikten sonra siliniyor. Bende buna çözüm olarak yeni bir proje geliştirmeye karar verdim örneğin bir müşterimizin işini yaptıktan sonra çalışması kendime ait olan sunucuya atılacak daha sonra müşteriye bir link verilecek bu link üzerinden 3 ay içerisinde dosya kaybolduğu taktirde tekrardan indirebilecek. Bunda da 100 MB'a kadar herhangibi bir ücret talep edilmeyecek. Sizce nasıl olur ?