arkeo20 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bence publisher temasını kullan. Bizzat kendim kullanıyorum içerisinde her özellik var ve kullanımı oldukça basit. Bir araştır istersen. Benim tavsiyem bu yönde.
Ücretli ile free sürüm arasında çok fark var mı? Sizce satın almaya değer mi?