Türkiye'deki firmalarla pek çalışmıyorum ve Netinternet hakkında bir deneyimim yok fakat firma Türk olunca olabilecek en ufak bir problemde firmaları yerden yere vuruyorlar. OVH'da daha geçen aylarda çok büyük bir problem oluştu ve bizim can damarımız olan sitemiz saatlerce kapalı durumda kaldı. Hatta aynı firmanın aynı yıl içerisinde yaşadığı başka kazalarda var ama bu OVH'in berbat bir veri merkezi olduğu anlamına gelmiyor. Birçok kişininde aynı problemi yaşadığını biliyorum ama gidip forumlarda o firmaya *** atıp, ilgili firmayı da telefon yağmuruna tutmadık. Belliki bir sıkıntı var ve biz arasak etsekte o problem kendiliğinden çözülmeyecek. Netinternet'te de anlaşılan insan hatalı ve ya değil bir problem oluşmuş ve adamlar çözmek için çaba gösterecekler illaki. 4-5 dakikalık kesinti için burada konu açmak çok yersiz.