İnsanlar bu kadar aceleci olmasına inanmak çok güç oluyor. Bundan 15 yıl önce dolar usulu bilgisayar alıp internetimiz bile yoktu ki kesinti olsun.
Evinizde ofisinizde de elektrik gidince dağıtım aldığınız firmayı arayıp verip veriştiriyormusunuz ? Yapamazsınız. Yapsanız bile şayet o elektrik gelmeyecek çünkü bir sıkıntı var ! Siz istediğiniz kadar uğraşın gelmiyecek.
ELEKTRİK bu arkadaşlar gidebilirde gitmeyebilirde insanın elinde olan birşey değil gittiysede insanlar uğraşıyor koşturuyor telafi etmek için.
Ben Niğde / Organize Sanayi'de çalışıyorum. Geçen hafta organize saniyede trafoda bir parça yandı ve 9-12 saat süresince elektrikler gitti. Madem böyle tüm fabrikalar dava açsın para istesin elektrik dağıtım şirketine, firmam bugün şu kadar tl zarar etti karşılayın diye.? Olacak iş mi ? O parçanın ne zaman yanacağını-patlayacağını-bozulacağını kim bilebilir ? Gerekli kontroller yapılıyor zaten ama şans işi bu ...

Bu konuyada gelecek olursak çok abartılı yapılan yorumlar var. Hiç kimse bu tür yorumları hak etmiyor bu forumda. Bu foruma giren herkes kendini bilen şahsiyetlere sahip insanlar.
Osman Bey o kadar işin gücün arasında foruma bile girip bilgilendirme mesajı bırakmış. Gerçekten helal olsun kendisine. Bir çok firma kesintisi durumunda telefonları bile meşgule atıyor.
Ayrıyeten elektriksel değil insan hatasından dolayı yaşanan bir kesinti olduğunu bildirilmiş.
Siz para kaybediyorsunuzda bu adam kaybetmiyor mu ? Oda kaybediyor ama para değil. Firmasının itibarı zarar görüyor ki bana göre bu işlerde itibar paradan daha önemli.

Her neyse geçmiş olsun hocam @Ni-Osman;