tatarhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkür ederim hocam yorumun için. ancak bunu da adsense sevse de kullanıcıların seveceğini pek sanmam
hocam doğrusunu söylemek gerekirse bende pek hoşlanmadım ama köprüyü geçene kadar ayıya dayı demek lazım adsense aldıktan sonra temayı değilştirdim sizde böyle yapabilirsiniz: )