teşekkür ederim hocam yorumun için. ancak bunu da adsense sevse de kullanıcıların seveceğini pek sanmam
hocam doğrusunu söylemek gerekirse bende pek hoşlanmadım ama köprüyü geçene kadar ayıya dayı demek lazım

adsense aldıktan sonra temayı değilştirdim

sizde böyle yapabilirsiniz: )