torch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
13 değil hocam Almanya veri merkezli bir Dc dan sunucu temin edilmiştir. kdv dahil 361TL ye gelmektedir. Bulunmaz yapılmaz edilmez ve randıman vermez diyen arkadaşlar içinde kurulum bittikten sonra sunucu konfigürasyonu ve faturayı ss atarım incelerler. aşağıda sunucunun zam görmüş yeni fiyatı mevcut biz 67 eurodan aldık bu makineyi. Trafik sıkıntısı yok. Yeterli olurmu hocam bu bilgiler. Konu kapanabilir.


Siz neyi nereden alacağınızı zaten biliyorsunuz ama yinede insanların vaktini alıp konunuza yorum yapmalarını istiyorsunuz sanırım.