mehmetvarlik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 yıldır sorunsuz kullanıyorum. Şimdi SSD olan paketten de aldım . Özel Name Server konusunda eksilerim vardı birebir ilgilenerek gerçekleştirdi. Çok memnunum ve çok teşekkür ederim
Hayırlı olsun.