Geçen sene ortaköy iftar buluşması olmuştu katılamamıştım yoğunluktan bu sene öyle bir organizasyon yapmayı düşünüyor mu yonetim ?
Ortaköy 2 sene önce değil miydi ya, geçen sene farklı yerde yapıldı diye hatırlıyorum ben. Olursa ve uygun bir zamana denk gelirse katılım sağlamaya çalışacağım ben de.