CHIKO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
90'lardan kalma icq hesaplari itina ile satilir
İyi güzel de kim alacak. Kullanılmıyor ki artık meret. Benim de vardı bi kaç tane 6 haneli ama şifrelerini unuttum gitti. Sürekli kullandığım 7 haneli hesabımı biliyorum sadece.
Eskiden ne paraydı be! Hele ki seri olan numaralar ya da uyumlu kombinasyonlar araba fiyatından gidiyordu. (Tabi o zamanlar ÖTV yoktu )
Ah ulan ah, 99'da çıkardığı sürümdeki özellikler şimdiki sohbet programlarında bile yok anasını satayım.