noldu hocam doları mı düşüreceksin.
hahaha

koptum buna

ama hiç heveslenme haklı çıkmadın çünkü bak aşağıdaki konuma 10.05 tarihli o zamandan aklımdaydı yani

benimkine ileri görüşlülük diyelim hocam ama doları düşürmeye gücüm yetmez sadece krizi fırsata çevirmek amacım
https://www.r10.net/google-adsense/1...e-yapmali.html