DesDeRe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bende adsense işine girdiğimde forumdan bir arkadaş sağolsun uzun süreler onay alamadığımda bana "adsense beyaz ve sade temaları sever" diye bir cümle kurmuştu. onu dinledim ve önerdiği temayı kurduktan 3 gün sonra onay aldım üstelik ücretsiz

TEMA İÇİN TIKLA
teşekkür ederim hocam yorumun için. ancak bunu da adsense sevse de kullanıcıların seveceğini pek sanmam