hocam bende adsense işine girdiğimde forumdan bir arkadaş sağolsun uzun süreler onay alamadığımda bana "adsense beyaz ve sade temaları sever" diye bir cümle kurmuştu. onu dinledim ve önerdiği temayı kurduktan 3 gün sonra onay aldım üstelik ücretsiz
TEMA İÇİN TIKLA
teşekkür ederim hocam yorumun için. ancak bunu da adsense sevse de kullanıcıların seveceğini pek sanmam