Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yazılımı nasıl değiştirilir peki
Telefonu dfu moda alıp arkadaşında dediği gibi itunes üzerinden yazılım atıyorsunuz. Benim aldığım cihazda hiç bir kısıtlama yoktu, demo cihazlarda facetime v.b uygulamalarda kısıtlamalar olabiliyor bu nedenle zaten yeni yazılım atılıyor. Yazılımda atmadım, tüm özellikleri çalışıyor. Bildiğiniz iphone ne ise, demo iphone da o.