reynmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çaba falan mutlu etti ya beni



Çok teşekkür ederim hocam saolasın
o resmi kim tasarladiysa olmamis bence insan iki uc kisi insan koyar pastayi tekmi yiyeceksiniz