sanalcuzdan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Enpara öneririm de hocam biraz geç kaldın. 4.70 görür oradan sonra secime kadar yavas yavas düser kanısındayım. Karar senin tabi de kötü bir zaman bence
Bencede iyi pumplandı. Şişmişken piyasaya yeni giriş yapılmasını tavsiye edilmez. Öngörüm 4.20 / 4.24 cıvarlarına kadar düşecek. O zaman giriş yapın piyasaya bodoslama dalmak direk zarar demektir dimi sanalcuzdan hocam?

BLG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
makas farkı dediğimiz şey nedir acaba?
Alış / Satış arasındaki fark. Her banka kendi çerçevesinde bu farkı arttırıp azaltır buda onların cebine giren para demektir.