MoonLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
enpara kullanıyorum makas farkı az oldugu için. kesim ücreti filan yok. 5/7-24 istiyorsan da tfx target var.
makas farkı dediğimiz şey nedir acaba?