Dolar üzerinde sürekli al sat yapmak istiyorum bu konuda hangi bankayı kullanmak mantıklı olur? Veya sizler hangi bankayı kullanıyorsunuz? Nelere dikkat etmemiz gerekiyor? Bilgi sahibi olan arkadaşların değerli yorumlarını bekliyorum. Son olarak bankadan alınan doları sattığımız da işlem bedeli veya ne bileyim bozdurma bedeli gibi şeyler ödüyor muyuz? Cevaplar için şimdiden çok teşekkür ederim