HeavenGarden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
siz yine de bir sulh hukuk mahkemesine başvurarak vasilik için talepte bulunun. doktor raporu olduğu için kolaylıkla alabilirsiniz. böylece şimdiye kadar içerde kalmış olan maaşları da çeker borçları ödersiniz.
Yarın bir gideyim öyleyse, içeride birikmişlerden ben ümidimi kesmiştim çünkü. Hastanede bugün şöyle bir karmaşa yaşadım. Doktor görüşmesi öncesinde yoğun bakım sekreteri vasilik için Sağlık Kurulu'ndan rapor gerektiğini söyledi. İyi dedim, Sağlık Kurulu'na dilekçe vermek için gittim, oradaki sekreter de yatan hastaya kurul raporu verilmediğini, taburcu olup, gelmesi gerektiğini söyledi. Taburcu olsa bile geri gelebilecek durumda değil deyince de burada bu şekilde yapıyoruz gibi saçma bir cevap verdi. Acaba ben mi bilgisiz kişilere denk geldim, yoksa Sulh Mahkmesi'nden bir belge alıp, onu mu getirmem gerek ilk etapta, hiç anlamadım.