siz yine de bir sulh hukuk mahkemesine başvurarak vasilik için talepte bulunun. doktor raporu olduğu için kolaylıkla alabilirsiniz. böylece şimdiye kadar içerde kalmış olan maaşları da çeker borçları ödersiniz.