Arkadaşlar,kullandığım diğer laptopumu ihtiyaç nedeniyle satıyorum.
Kusurlarını söyleyeyim,
Ekran değişti,fakat bir problemi yok.
Kasa altından 1 adet vida eksik.

Bunun dışında herhangi bir kusuru yok.
Pil yoğun kullanımda 4 saati buluyor.
Sakin kullanımda 6 saat civarı.
Sadece şarj cihazı ile gönderilecek.

Fiyat: Forum Dışı satıldı.











Başlığı değiştirmeye çalıştım fakat değişmedi. Forum dışı satıldı. teşekkürler.