bu işi yapmış ve bilgili kişilere sorum var.Ben bir site açtım anahtar teslim halde sanalposta kadar ama ürünüm yok düşünüyorum şimdi kendi markamı çıkartıymmı fabrikalara fason ürün bastırıp çok rahat çıkabiliriz.Şalı 1tl ye yaptırıp 10 tl ye sat düşündüğünde sağlam iş.Veya xml bayiliği alıp marka eşarplara yüzde 20-30 karla bana sattırıyorlar yıllıkta 300-500 bayilik parası alıyorlar ürüne para bağlama gibi riskleri ortadan kaldırıyor.Şunu merak ediyorum ben ürünleri alsam instagram , adword gibi yerlerden reklamları bassam para kazanabilirmiyim.Veya desteklediğiniz alanlar varmı ürün gibi?Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler
sitem