Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
AMP mi kaldırdınız hocam?
evet hocam. Eklentiyi komple kaldırdım. Çok fazla hata veriyordu. Hitler bir anda yükselmeye başladı. Geçen formda da aynı konu gündeme geldi. Koyan herkes pişman...