SARIYILDIRIM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
16 nisnda akprti kazanınca yükseldi 47den düşme sebebide seçimlere kdr düşücek kimse güvenemiyor almıyor satıyor çünkü akparti gelmezse gerçekten tüm hisseler düşer gelirse aselsan yine yükselicek bide thy yükselir ama uzun vade hisseler bunlar 1 yıl bekleyemiceksen girme 1 ay sonra bozdurmak zorundaysan zarar edersin
yanlışınız var hocam seçimden sonra değil seçimden önceki süreçtede yükseliyordu 15 temmuzdan önce 5tl civarındaydı, önce-sonrası sürekli yükseldi yabancı oranı %30 ye yakın düştü bedelsiz olayından sonra