parabol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konunun buraya kadar olan bölümünde, üstatlardan hiçbiri "esnek" reklam önermemiş, esnek reklamın adı bile geçmemiş. Bunun mutlaka bir nedeni vardır ve açıklayacaklardır diye düşünüyorum.
Sahi arkadaşlar, "300x250 mi olmalı, 360x280 mi daha iyi" diye tartışırken,
"mobilde şu boyut, masaüstünde bu format" derken,
bunları otomatik olarak ayarlayan "esnek" reklam konusuna neden hiç değinilmiyor,
neden öyle bir şey yokmuş gibi davranılıyor, gerçekten merak ediyorum.
Yok mu, bu konudaki düşüncelerini paylaşacak olan kimse?

Öncelikle yukarıda tavsiyelerini belirtmiş olan arkadaşlara,
ama genelde tüm üyelere sormak istiyorum bunu.