TurkeKul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
15 den 47 ye çıkıp 24 e düşmesinin en büyük etkisi neydi?
16 nisnda akprti kazanınca yükseldi 47den düşme sebebide seçimlere kdr düşücek kimse güvenemiyor almıyor satıyor çünkü akparti gelmezse gerçekten tüm hisseler düşer gelirse aselsan yine yükselicek bide thy yükselir ama uzun vade hisseler bunlar 1 yıl bekleyemiceksen girme 1 ay sonra bozdurmak zorundaysan zarar edersin