Arkadaşlar biliyorsunuz ki son 1 aydır tamamen ağırlığımı www.biralbirsat.com a verdim ve dedim ki hele bir adsense başvurusu yapayım herkes her ne kadar vermez filan dediysede bende şaşırdım ki Adsenseyi onaylamış Yıllardır adsense almaya çalışıyordum alamıyordum. Ama Bu işin sırrını da çözmüş oldum böylelikle. Ama projemize R10 ailesinden destek verenlere tekrar teşekkür ederim şuanda sistem kendiliğinden gidiyor artık. ÜYelerimiz ilanlarını paylaşıyor diğer üyelerimizde kendi aralarında alıp satmaya başladılar. Adsensemizde hayırlı uğurlu olsun. Ücretsiz yapmamızın tek desteği adsense inşallah Rabbim yolumuzu bahtımızı açık eyler.