SARIYILDIRIM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kaç veriyor derken ? Şöyle söylim şuan 24TL 20bin tlye 800 hisse senedi al seçimden sonra 50-60 tl olur çünkü 16 nisan 2017 seçimlerden sonra 15 tlden 47 tlye çıktı yani 3e katlandı. Akparti gelirse aselsan ve THY yani Türk Hava Yolları yükselir 2-3 e belki 5 e katlanır söylim zaten Devletin tek Savunma Silah yapan şirketi kesin yükselicek.Ancak hemen al hemen sat yaparsanız kazanamazsınız 1 yıl parayı dokunmaman lazım geçen sene nisanda yükselmeye başlandı kasımda 7 ay sonra 3 e katlandı.
47 den milletin eline verip gitti en son devlet. Aselsan alıp kenara atma devri 1-2 sene önceydi en son. Hisse aylardır gram kıpırdamıyor halka arz meselesinden dolayı. Daha doğrusu hükümetten dolayı. Daha uzun sürede hareket etmez. Her gün düzenli olarak büyük rakamlarda borsa oynuyorum eskiden oynanırdı aselsan. Borsada al at devri bitti. Ortam çok kötü hiçbir şey değerlenmiyor. Vur kaç yapacaksın artık. Elindeki parayla günde 800-1k kazanırsın. Ben elimdeki parayla 7-10k kazanıyorum. VESTEL SASA KRDMRD DENGE gibi hisseleri sürekli olarak al sat oynayabilirsin. DENGE biraz güvensizdir. Borsadan anlamıyorsan hiç bulaşma.

Benim tavsiyem ASELSAN alma yinede sen bilirsin ytd.