nereden alınıyor hocam bu bahsettiğiniz
alım satım yapılan yer neresi
banka hocam en iyisi Kuveytturk alıp satımlarda Binde 2 komisyon alıyolar okadar mesela 15.000 TL ye aselsan alsan 24TL şuan 1 hisse senedi bedeli seçimlerden sonra direk 40-50-60 tl arası 15.000 TL ye hisse senedi alınca 60tl komisyon alıyor kuveytturk hiçbişey yani