En karlısı tabiki o hocam.sürekli çıkıyor sürekli.. geçen hafta çeyrek altın bozdurdum adedi 265 mi neydi şimdi 300ü aştı... en karlısı altın.. alırken gram alın alırsa çok daha iyi kar edecektir.
Evet hocam en karlisi altin gorunuyor uzun vadede çok birakacagi kesin. Altina yatirim daha mantikli geldi bana