AzapHG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz 240 TL'ye aldık hocam onaylandı da. Bizde mi eksik aldılar parayı acaba? Sonradan mı isteyecekler?
Sadece marka tescil ücreti ödedik biz.
aldığınız kelimeyi pm atın kontrol ettireyim hocam